Vážení zákazníci a obchodní partneři,

představuji vám společnost HYUNDAI RÁJ.cz, která se již od roku 1998 zabývá prodejem a poprodejním servisem ojetých a zánovních vozů značky HYUNDAI a od roku 2010 také značky KIA.

Na úvod bych vám rád sdělil svojí osobní vizi, se kterou jsem tuto firmu zakládal. V roce 1998 jsem ukončil své působení ve společnosti MOTOKOV a.s. divize Hyundai. V rámci své pozice jsem spolupracoval s autorizovanými dealery této značky.

Značka Hyundai ve své době neměla mezi lidi příliš dobré povědomí. Stejně tak jsem to cítil já, než jsem k této značce nastoupil a zjistil, že povědomí a zkušenost jsou dvě naprosto odlišné věci. Začal jsem pak zjišťovat u lidí, kteří mluvili o značce Hyundai s despektem, zda s ní mají sami, nebo někdo v okolí osobní zkušenost. Téměř ve 100% se mi dostalo odpovědi, že ne, ale že někdo říkal.......Osobně jsem měl v tu dobu možnost všechny modely Hyundai vyzkoušet, komunikovat s autorizovanými dealery, jejich klienty, s naším technickým oddělením. Když jsem si pak vše dal dohromady, tak jsem zjistil, že zákazníci, kteří již vůz zakoupili, tak jsou s ním spokojení a důkazem bylo to, že chtěli opět nový model této značky.

V tu dobu však autobazary o tuto značku neměly zájem a autorizovaní dealeři se prodejem ojetých aut nezabývaly. Vznikl tak problém s tím, že zákazník byl se svým stávajícím Hyundai spokojený, chtěl u této značky setrvat, ale neměl řešení, jak svůj stávající vůz prodat. Také se hodně říkalo, že Hyundai ztrácí na hodnotě. Pokud si to ovšem člověk převedl do procent, tak zjistil, že tomu tak není, dokonce některé vozy s vyšší pořizovací hodnotou měli procentuální pokles daleko vyšší. Už v tu dobu bylo unikátní, že značka Hyundai dávala záruku 3 roky, nebo 100 000 km. 

V tu dobu jsem začal řešit co dále. Buď hledat zaměstnání u jiné značky, nebo využít "díry na trhu" a zajistit odkup, nebo zprostředkování prodeje aut, které byly nabízeny protiúčtem a tak podpořit prodej nových vozů této značky. Důležité co jsem v tu dobu řešil, byla celková strategie. Nechtěl jsem dělat "klasický autobazar". Cílem tedy bylo prodávat ojetá auta na úrovni prodeje nových aut, což jde těžko. Dá se tomu ale dostatečně přiblížit.  

Základem tedy byla specializace na značku. Jedině tak můžeme zákazníkům poskytnout odborné informace získané na základě znalostí a zkušeností. Dále pak prodávat auta jen zakoupené v ČR. Díky tomu je známa kompletní servisní historie, vše lze ověřit. Díky této strategii dnes máme na tzv. black-listu i některé modely značky Hyundai a Kia, protože víme, že v určitých letech se u některých modelů objevovali závady. Tyto modely v naší nabídce nenajdete.

Specializací na tuto značku jsme vytvořili jakousi "chůvu" značky Hyundai, kde zajišťujeme zákazníkům při koupi vozidla nejenom jeho následný prodej, ale i servisní zázemí po dobu užívání včetně dodávky náhradních dílů. Ke všem námi prodávaným vozidlům jsou poskytnuty veškeré dostupné informace z jeho historie, které jsou z větší části doloženy servisní knížkou nebo kompletním chorobopisem / položkovou servisní historií.

O kvalitě těchto ukazatelů také hovoří prodej, který činí od data vzniku do konce roku 2019 přes 3 500 prodaných vozů.

Hlavní naší činností je realizace tzv. protiúčtových vozů v rámci autorizované sítě HYUNDAI. Výhodou je, že tyto vozy pocházejí z 99% ze sítě autorizovaných dealerů, tzn. mají jasný původ, doložený kilometrový průběh a servisní historii. Většinou tyto vozy známe od doby, kdy jsme se podíleli na jejich prodeji, když byly nové. Často se jedná již  nekolikátou generaci obnoveného vozového parku věrných zákazníků. Máme tak i možnost uspokojit požadavky našich zákazníků - poptávajících i mimo naši aktuální nabídku. 

Jediným našim cílem je spokojenost zákazníků a podpora prodeje nových vozů značky Hyundai a Kia.

Věřím, že námi poskytované služby budeme i nadále zdokonalovat k Vaší spokojenosti.

 

Tomáš Rezek - majitel firmy

 

 

Corporate identity:

 

Proč RÁJ ?  Vyjadřuje hlavní výhody naší činnosti a zároveň příjemný pocit z prodeje nebo nákupu vozu přes nás:

 

Rychlost - rychle reagujeme, rychle prodáme, rychle vyplatíme peníze, rychle převedeme

A

Jistota - auta i prodávající kompletně prověřujeme, měříme lak, lustrujeme v databázi pojišťoven a další, zkrátka u nás máte jistotu

 

Logo:  symbol jablka s listem jako ráje a dělící přerušovaná čára jako zlatá střední cesta